;

Księga Jakości Kształcena

Wprowadzenie
Schemat procedur Księgi jakości kształcenia w PANS we Włocławku
Cele i zadania Uczelnianego Systemu Zarządzania Jakością Kształcenia w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku

Struktura Uczelnianego Systemu Zarządzania Jakością Kształcenia w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku

Załącznik 1. Wzór Informacji kierownika zakładu dotyczącej oceny jakości kształcenia na kierunku …… za bieżący rok akademicki … / … 

Załącznik 2. Wzór Informacji kierownika zakładu dotyczącej przeglądu programu studiów na kierunku …… celem przygotowania do nowego roku akademickiego …/…
Poziom I
PZ 1. Tworzenie programów studiów
PZ 2. Przegląd i monitorowanie programów studiów
Załącznik 3. Protokół analizy opisów przedmiotów
PZ 3. Weryfikacja efektów uczenia się (program studiów)
Załącznik 4. Karta okresowych osiągnięć 
Załącznik 5. Protokół zaliczenia przedmiotu
Załącznik 6. Metryczka weryfikacji efektów uczenia się 
Załącznik 7. Protokół egzaminu / zaliczenia ustnego
Załącznik 8. Protokół analizy ustnych / pisemnych* prac egzaminacyjnych, zaliczeniowych lub z zakresu ZBUN* na kierunku …………. 
Załącznik 9. Szczegółowe zbiorcze sprawozdanie z osiągniętych przez studentów efektów uczenia się (dotyczy Wydziału Nauk o Zdrowiu)
PZ 4A. Przechowywanie dokumentacji dotyczącej efektów uczenia się (Wydział Nauk Ekonomicznych i Prawnych, Wydział Nauk Inżynieryjno-Technicznych, Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych) 
PZ 4B. Przechowywanie dokumentacji dotyczącej efektów uczenia się (Wydział Nauk o Zdrowiu)
Załącznik 10. Karta ewidencji zajęć dydaktycznych 
PZ 5. Ocena realizacji zajęć dydaktycznych i poziomu zadowolenia prowadzących zajęcia z narzędzi do pracy zdalnej i funkcjonalności platform 
Załącznik 11. Anonimowy arkusz oceny zajęć dla studentów Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
Załącznik 11A. Anonimowy arkusz oceny zadowolenia prowadzących zajęcia z funkcjonalności stosowanych platform i narzędzi do nauczania zdalnego w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku 
Załącznik 12. Wyniki anonimowego arkusza oceny zajęć studentów Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
Załącznik 12A. Wyniki anonimowego arkusza oceny zadowolenia prowadzących zajęcia z funkcjonalności stosowanych platform i narzędzi do nauczania zdalnego w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
PZ 6. Hospitacja zajęć dydaktycznych
Załącznik 13. Arkusz hospitacji zajęć dydaktycznych
PZ 7. Organizacja praktyk zawodowych
PZ 8. Ocena praktykanta przez pracodawcę
PZ 9. Sprawozdanie z liczebności studentów na poszczególnych kierunkach
Załącznik 14. Sprawozdanie kierownika zakładu dotyczące liczby studentów na danym kierunku studiów
Załącznik 15. Sprawozdanie dziekana wydziału dotyczące liczby studentów w wydziale 
PZ 10. Ustalenie różnic programowych studenta
PZ 11. Proces dyplomowania
Załącznik 16. Wzór strony tytułowej pracy dyplomowej
Załącznik 17. Wzór streszczenia pracy dyplomowej
Załącznik 18A. Rekomendowane kryteria oceny pracy dyplomowej (Wydział Nauk Ekonomicznych i Prawnych, Wydział Nauk Inżynieryjno-Technicznych, Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych)
Załącznik 18B. Kryteria oceny pracy dyplomowej (Wydział Nauk o Zdrowiu)
Załącznik 19. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na udostępnienie w wersji elektronicznej pracy dyplomowej w Bibliotece Uczelnianej PANS we Włocławku
Załącznik 20. Oświadczenie studenta o samodzielnym napisaniu pracy dyplomowej
Załącznik 21. Wzór druku oceny / recenzji pracy dyplomowej 
Załącznik 22. Wzór imiennego protokołu egzaminu dyplomowego 
Załącznik 23. Wzór imiennego protokołu egzaminu dyplomowego na kierunku Pielęgniarstwo studia stacjonarne pierwszego stopnia
Załącznik 24. Wzór imiennego protokołu egzaminu dyplomowego na kierunku Pielęgniarstwo studia drugiego stopnia
Załącznik 25. Rekomendowane kryteria oceny odpowiedzi studenta na pytania komisji egzaminacyjnej
PZ 12A. Zatwierdzanie tematów prac dyplomowych i dobór promotorów / recenzentów do tematyki prac (Wydział Nauk Ekonomicznych i Prawnych, Wydział Nauk Inżynieryjno-Technicznych, Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych)
Załącznik 26. Protokół zatwierdzania tematów prac licencjackich / inżynierskich / magisterskich* oraz doboru promotorów i recenzentów zgodnie z ich specjalnością naukową
PZ 12B. Zatwierdzanie tematów prac dyplomowych i dobór promotorów / recenzentów do tematyki prac (Wydział Nauk o Zdrowiu) 
Załącznik 27. Wniosek o zaakceptowanie tematu pracy dyplomowej
Załącznik 28. Wniosek o zaakceptowanie zmiany tematu pracy dyplomowej
Załącznik 29. Wykaz zatwierdzonych tematów prac dyplomowych – zestawienie zbiorcze 
Załącznik 30. Wykaz niezatwierdzonych tematów prac dyplomowych – zestawienie zbiorcze 
PZ 13. Weryfikacja pracy dyplomowej z wynikiem niedostatecznym
Załącznik 31. Protokół oceny pracy dyplomowej z wynikiem niedostatecznym
PZ 14. Ocena jakości procesu dyplomowania 
Załącznik 32. Protokół oceny jakości procesu dyplomowania
Poziom II
PU 1. Procedura antyplagiatowa
Załącznik 33. Decyzja promotora o dopuszczeniu pracy dyplomowej do egzaminu dyplomowego pomimo przekroczenia Procentowego Rozmiaru Podobieństwa
PU 2. Ocena nauczyciela akademickiego 
PU 3. Monitorowanie karier zawodowych absolwentów 
PU 4. Monitorowanie i przegląd infrastruktury bibliotecznej
Załącznik 34. Zapotrzebowanie na zakup zbiorów do Biblioteki Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku przydatnych w prowadzonym procesie kształcenia

Pliki do pobrania

Skip to content