Specjalności
1. Media i komunikacja społeczna
2. E - Biznes
Dziedzina
Nauki społeczne
Profil kształcenia
Praktyczny
Poziom kształcenia
Studia I stopnia
Forma studiów
Stacjonarne z trybem
dla pracujących
Czas trwania
3 lata (6 semestrów)
O kierunku
Media i komunikacja społeczna, E-biznes
Dla kogo kierunek?
Kierunek skierowany jest do:
✔︎osób zainteresowanych tematyką komunikacji społecznej,
nowych mediów, e-biznesem, grafiką, dziennikarstwem,
reklamą
✔︎osób prowadzących swoje własne firmy, chcący rozwinąć
swoją wiedzę na temat marketingu i mediów
społecznościowych
✔︎osób pracujących w marketingu, promocji, PR i mediach


Perspektywy zatrudnienia
Dokąd po studiach?
agencje marketingowe,
✔︎start-up’y,
✔︎sklepy internetowe (e-commerce),
✔︎redakcje portali internetowych,
✔︎działy firm odpowiedzialne za marketing.
Przykłady stanowisk pracy:
✔︎manager marketingu,
✔︎social media manager,
✔︎dziennikarz,
✔︎specjalista SEO,
✔︎specjalista SEM,
✔︎kierownik projektu internetowego.
Ucz się od praktyków
✔︎Nauczysz się wykorzystywać media społecznościowe, narzędzia do analityki oraz e-commerce w działaniach biznesowych;
✔︎Zdobędziesz wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne pozwalające odnaleźć się we współczesnym społeczeństwie informacyjnym;
✔︎Zaczniesz budować swoją karierę zawodową w oparciu o nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne oraz szeroko pojęte umiejętności społeczne;
✔︎Kierunek Nowe Media i E-biznes jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku w zakresie specjalistów posiadających umiejętności kreowania wizerunku, budowania marki, promocji produktów i budowania relacji.

Partnerzy kierunku Nowe Media i E-Biznes
Poznaj naszych partnerów!
Dodatkowe informacje
Dowiedz się więcej na temat kierunku
✔︎ Praktycy w roli wykładowców, którzy zajęcia dydaktyczne opierają na podstawie własnych działań;
✔︎ 960 godz. praktyki zawodowej w firmach związanych z kierunkiem;
✔︎ Przy kierunku pracuje Rada Ekspertów składająca się z przedstawicieli m.in. z Centrum Kultury Browar B., TV Kujawy, toruń.direct, Exea Smart Space, Nokia, Klaster Biznes i Innowacje we Włocławku;
✔︎ Przy kierunku działa Koło Naukowe “Nowe Media”, w którym studenci realizują niestandardowe projekty.
✔︎ Psychologia reklamy
✔︎ Marketing polityczny
✔︎ Projektowanie graficzne
✔︎ Social media marketing
✔︎ Public Relations
✔︎ Efektywny copywriting
✔︎ Strategie i modele e-biznesu
✔︎ Prawo e-biznesu
✔︎ Psychologia zachowań konsumenckich
✔︎ E-dziennikarstwo
✔︎ Absolwent specjalności Media i komunikacja społeczna posiada ogólną wiedzę z zakresu socjologii, psychologii, nauk o mediach i kulturze, nauk o poznaniu i komunikacji społecznej, marketingu i zarządzania. Ta podbudowa teoretyczna pozwala mu odnaleźć się na rynku pracy w obszarach promocji usług i towarów, kreowania wizerunku firmy, we współpracy z mediami i pracy w mediach (w tym internetowych); jest też przygotowany do samozatrudnienia.
✔︎ Specjalność E-biznes kształci absolwentów do pracy w każdym środowisku zawodowym. Są oni przygotowani zarówno do kreowania własnych przedsięwzięć biznesowych w sieci, jak i do pracy w dowolnej instytucji, na stanowiskach związanych z zarządzaniem jej aktywnością w Internecie. Absolwent specjalności E-biznes posiada wiedzę, umiejętności i kompetencje łączące w sobie elementy o charakterze technologicznym (projektowanie stron internetowych) z zarządzaniem (np. budowanie strategii, zarządzanie projektami), ze szczególnym naciskiem na nowoczesny marketing.
Efekty uczenia się dla kierunku Nowe Media i E-Biznes
[kliknij aby przejść]
✔︎ mgr Patryk Ciechanowski
✔︎ dr hab., prof. PANS Piotr Zariczny
✔︎ mgr inż. Błażej Baranowski
✔︎ dr Agnieszka Powierska
✔︎ mgr Marcin Ogiński
✔︎dr Piotr Krzywicki
✔︎dr hab. Radosław Sajna-Kunowsky
✔︎mgr Paweł Lewandowski
Nasi absolwenci
Sprawdź co mówią o nas nasi absolwenci!
gdzie pomagam firmom budować ich wizerunek za pomocą nowych mediów,
a także narzędzi e-commerce. Cieszę się, że mogłam studiować na PANS we Włocławku”.

Też chcesz zostać studentem Akademii?
Lub dowiedz się więcej o rekrutacji.
Kierownik zakładu Nowych Mediów
Nowe Media i E- Biznes

mgr Patryk Ciechanowski
“Nasz kierunek z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem, co w sumie nie dziwi. Dobra umiejętność posługiwania się cyfrowymi narzędziami jest niezbędna w znalezieniu dobrze płatnej pracy lub rozwijaniu własnego biznesu. Naszych studentów wyposażamy w wiedzę, umiejętności i kompetencje z szerokiego zakresu, do którego należą m.in.: marketing internetowy, ecommerce, dziennikarstwo, czy psychologia biznesu”