;

Nowe Media i E-Biznes

Studiuj za darmo we Włocławku
Zapisz się

Studia
bezpłatne

Tryb dzienny i wieczorowy

(dla pracujących)

Czas trwania:
3 lata

Erasmus+

+ Przedmioty
w języku obcym

960 godzin praktyk

* możliwość zaliczenia
w ramach pracy zawodowej

Wysokie
stypendia

O kierunku

Dla kogo kierunek?

Kierunek skierowany jest do:

  • osób zainteresowanych tematyką komunikacji społecznej,
    nowych mediów, e-biznesem, grafiką, dziennikarstwem,
    reklamą

  • osób prowadzących swoje własne firmy, chcący rozwinąć swoją
    wiedzę na temat mmarketingu i mediów społecznościowych

  • osób pracujących w marketingu, promocji, PR i mediach

Perspektywy zatrudnienia

Dokąd po studiach?

  • agencje marketingowe

  • start-up’y

  • sklepy internetowe (e-commerce)

  • redakcje portali internetowych

  • działy firm odpowiedzialne za marketing

Przykłady stanowisk pracy:

  • manager marketingu

  • social media manager

  • dziennikarz

  • specjalista SEO

  • specjalista SEM

  • kierownik projektu internetowego.

Ucz się od praktyków

  • Nauczysz się wykorzystywać media społecznościowe, narzędzia do analityki oraz e-commerce w działaniach biznesowych;

  • Zdobędziesz wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne pozwalające odnaleźć się we współczesnym społeczeństwie informacyjnym;

  • Zaczniesz budować swoją karierę zawodową w oparciu o nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne oraz szeroko pojęte umiejętności społeczne;

  • Kierunek Nowe Media i E-biznes jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku w zakresie specjalistów posiadających umiejętności kreowania wizerunku, budowania marki, promocji produktów i budowania relacji.

Program studiów

Poznaj program kierunku Nowe Media i E-biznes

Informacje podstawowe
Poziom: studia pierwszego stopnia (licencjat)
Kierunek: nowe media i e-biznes
Profil: praktyczny
Forma: studia stacjonarne
Język studiów: polski
Czas trwania: 3 lata
Liczba ECTS: 180
Dyscypliny: Nauki o komunikacji społecznej i mediach (wiodąca), Nauki o zarządzaniu i jakości (towarzysząca)

Informacje organizacyjne
Nazwa wydziału: Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych
Nazwa zakładu: Zakład Nowych Mediów
Kierownik zakładu: mgr Patryk Ciechanowski

Opis programu
Program kierunku Nowe Media i E-biznes odpowiada na potrzeby rynku pracy kształtowane przez szybkie zmiany w technologii i społeczeństwie związane z rozwojem Internetu. Oferuje on szeroki wachlarz możliwości zatrudnienia w branży nowych mediów. W ramach programu, studenci mogą rozwijać umiejętności poprzez innowacyjne przedmioty, w tym m.in. Sztuczna inteligencja w praktyce. Ponadto, obecność przedmiotów prowadzonych w języku obcym (m.in. język angielski w nowych mediach) pozwala na lepsze przygotowanie do pracy w międzynarodowym środowisku.
Więcej informacji o programie studiów znajduje się tutaj.

Wymagania:
W rekrutacji kandydat otrzymuje punkty za przedmioty z egzaminu maturalnego, egzaminu dojrzałości, Międzynarodowej Matury. Dla kierunku nowe media i e-biznes są to: język polski, historia, wiedza o społeczeństwie, matematyka, język obcy. Pod uwagę brany jest jeden przedmiot, którego wynik jest najkorzystniejszy dla kandydata.

Przedmiot

Liczba Godzin

Liczba punktów ECTS

Socjologia Mediów304
Edukacja medialna304
Media tradycyjne – prasa, radio, telewizja253
Podstawy zarządzania353,5
Podstawy digital marketingu354
Technologia informacyjna301
Warsztaty integracyjne121
Skuteczne komunikowanie151
Podstawy psychologii303,5
Podstawy prawa cywilnego354
Podstawy filozofii / Podstawy etyki*151

* Przedmioty do wyboru

PrzedmiotLiczba GodzinLiczba punktów ECTS
Kultura w mediach303
Teoria i praktyka komunikacji w mediach405
Marketing polityczny253
Analityka internetowa i UX design151,5
Psychologia społeczna353.5
Autoprezentacja151
Ochrona własności intelektualnej101
Lektorat języka obcego301
Praktyka zawodowa (open space)3300,5
Praktyka zawodowa (tradycyjna)10,5

* Przedmioty do wyboru

Przedmiot

Liczba Godzin

Liczba punktów ECTS

Nowe media202
Strategie i modle e-biznesu403,5
Własna działalność gospodarcza201
Sztuczna Inteligencja w praktyce202
Podstawy HTML i CSS252
Wychowanie fizyczne300
Zarządzanie stresem151
Warsztaty językowe201,5
Lektorat języka obcego301
Język angielski w nowych mediach201,5
Projektowanie graficzne251,5
Metodologia badań społecznych505
Praktyka zawodowa (tradycyjna)2408

* Przedmioty do wyboru

Przedmiot

Liczba Godzin

Liczba punktów ECTS

Badania rynku starych i nowych mediów 303
Rachunkowość małych firm353
Psychologia reklamy/Psychologia zachowań konsumenckich*202
Social media marketing504,5
Zarządzanie i edycja stron www opartych o CMS201,5
Wychowanie fizyczne300
Warsztaty emisji głosu151
Lektorat języka obcego303
Konwersatorium w j. angielskim: (1) Internet trends,
(2) Storytelling for Marketing (3) Best Business Movies for Learning English
151,5
Law and Morality / European Legal Culture*151
Seminarium dyplomowe201,5
Praktyka zawodowa (tradycyjna)2408

* Przedmioty do wyboru

Przedmiot

Liczba Godzin

Liczba punktów ECTS

Polityka i władza w mediach202
Design Thinking151
Zarządzanie zasobami ludzkimi302,5
Zarządzanie projektami252
Marketing w wyszukiwarkach internetowych505
Warsztaty do wyboru: (1) Skuteczna sprzedaż i negocjacje / (2) Employer branding i marka osobista202
Lektorat języka obcego304
Przedmiot w języku obcym101
Warsztaty fotograficzne151,5
Ćwiczenia kreatywnego pisania151,5
Seminarium dyplomowe202,5
Praktyka zawodowa (tradycyjna)1505

* Przedmioty do wyboru

Przedmiot

Liczba Godzin

Liczba punktów ECTS

Public Relations202
E-dziennikarstwo202,5
Prawo branży internetowej152
Warsztaty do wyboru: (1) Grywalizacja / (2) Biznesowa gra symulacyjna202
Tworzenie i zarządzanie e-sklepem304
Strategia marketingowa w Internecie304
Bezpieczeństwo w sieci202,5
Zarządzanie karierą zawodową151
Realizacja materiałów wideo304
Seminarium dyplomowe206

* Przedmioty do wyboru

Nasi absolwenci

Sprawdź co mówią o nas nasi absolwenci!

Karina Stawiszyńska
Karina Stawiszyńska
Czytaj więcej
Po skończonych studiach zaczęłam pracę w agencji kreatywnej, gdzie pomagam firmom budować ich wizerunek za pomocą nowych mediów, a także narzędzi e-commerce. Cieszę się, że mogłam studiować na 
PANS we Włocławku.
Zuza Ziółkowska
Zuza Ziółkowska
Czytaj więcej
Dzięki tym studiom mogłam połączyć rozwój z pracą w agencji marketingowej, a do tego realizować się naukowo. Efektem tego było wyróżnienie w konkursie DIMAQUni na najlepszą w Polsce pracę dyplomową z marketingu cyfrowego.
Kamil Kazimierczyk
Kamil Kazimierczyk
Czytaj więcej
Ciekawe przedmioty prowadzone przez świetnych prowadzących. Często praktyków w konkretnych dziedzinach, co pozwala na zdobycie dużej wiedzy. Te studia świetnie przydają mi się w mojej wymarzonej pracy - zdecydowanie polecam każdemu, kto chce naprawdę się rozwijać!
Poprzedni
Następny

Partnerzy kierunku Nowe Media i E-Biznes

Poznaj naszych partnerów!

✔︎ Praktycy w roli wykładowców, którzy zajęcia dydaktyczne opierają na podstawie własnych działań;
✔︎ 960 godz. praktyki zawodowej w firmach związanych z kierunkiem;
✔︎ Przy kierunku pracuje Rada Ekspertów składająca się z przedstawicieli m.in. z Centrum Kultury Browar B., TV Kujawy, toruń.direct, Exea Smart Space, Nokia, Klaster Biznes i Innowacje we Włocławku;
✔︎ Przy kierunku działa Koło Naukowe “Nowe Media”, w którym studenci realizują niestandardowe projekty.

✔︎ Psychologia reklamy
✔︎ Marketing polityczny
✔︎ Projektowanie graficzne
✔︎ Social media marketing
✔︎ Public Relations
✔︎ Efektywny copywriting
✔︎ Strategie i modele e-biznesu
✔︎ Prawo e-biznesu
✔︎ Psychologia zachowań konsumenckich
✔︎ E-dziennikarstwo

✔︎ Absolwent specjalności Media i komunikacja społeczna posiada ogólną wiedzę z zakresu socjologii, psychologii, nauk o mediach i kulturze, nauk o poznaniu i komunikacji społecznej, marketingu i zarządzania. Ta podbudowa teoretyczna pozwala mu odnaleźć się na rynku pracy w obszarach promocji usług i towarów, kreowania wizerunku firmy, we współpracy z mediami i pracy w mediach (w tym internetowych); jest też przygotowany do samozatrudnienia.

✔︎ Specjalność E-biznes kształci absolwentów do pracy w każdym środowisku zawodowym. Są oni przygotowani zarówno do kreowania własnych przedsięwzięć biznesowych w sieci, jak i do pracy w dowolnej instytucji, na stanowiskach związanych z zarządzaniem jej aktywnością w Internecie. Absolwent specjalności E-biznes posiada wiedzę, umiejętności i kompetencje łączące w sobie elementy o charakterze technologicznym (projektowanie stron internetowych) z zarządzaniem (np. budowanie strategii, zarządzanie projektami), ze szczególnym naciskiem na nowoczesny marketing.

Efekty uczenia się dla kierunku Nowe Media i E-Biznes
[kliknij aby przejść]

✔︎ mgr Patryk Ciechanowski

✔︎ dr hab. Piotr Zariczny, prof. PANS

✔︎ dr hab. Radoslaw Sajna-Kunowsky

✔︎ dr hab. Andrzej Kansy

✔︎ dr Maciej Krzemiński, prof. PANS

✔︎ dr Agnieszka Powierska-Domalewska

✔︎ dr Mariusz Lewandowski

✔︎ dr Katarzyna Andruszkiewicz

✔︎ Dr Justyna Sulejewska

✔︎ mgr Iwona Dominiak

✔︎ mgr Paulina Sajna-Kosbucka

✔︎ mgr Marcin Ogiński

“Po skończonych studiach zaczęłam pracę w agencji kreatywnej,
gdzie pomagam firmom budować ich wizerunek za pomocą nowych mediów,
a także narzędzi e-commerce. Cieszę się, że mogłam studiować na 
PANS we Włocławku”.
Karina Stawiszyńska

Studiuj Nowe Media i E-biznes we Włocławku

Lub dowiedz się więcej o rekrutacji.

Kierownik zakładu Nowych Mediów

Nowe Media i E- Biznes

mgr Patryk Ciechanowski

“Nasz kierunek z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem, co w sumie nie dziwi. Dobra umiejętność posługiwania się cyfrowymi narzędziami jest niezbędna w znalezieniu dobrze płatnej pracy lub rozwijaniu własnego biznesu. Naszych studentów wyposażamy w wiedzę, umiejętności i kompetencje z szerokiego zakresu, do którego należą m.in.: marketing internetowy, ecommerce, dziennikarstwo, czy psychologia biznesu”

Zobacz także

Dziedzina

Nauki społeczne

Profil kształcenia

Praktyczny

Poziom kształcenia

Studia I stopnia

Forma studiów

Stacjonarne z trybem
dla pracujących

Czas trwania

3 lata (6 semestrów)

Skip to content