Zakład Nowych Mediów nawiązał współpracę merytoryczną w ramach prowadzonego kierunku – nowe media i e-biznes. Firmy Jutra program Google i PFR to kluczowe partnerstwo związane z marketingiem internetowym. Prowadzenie sklepów internetowych, zakładanie stron oraz ich rozwój i promocja to obszary, w których studenci nowych mediów i e-biznesu, mogą szkolić się w ramach konferencji i spotkań prowadzonych przez specjalistów programu Firmy Jutra Google i PFR.
Projekt “Firmy Jutra” jest prowadzony we współpracy z Polską Fundacją Rozwoju.
Inicjatywa jest prowadzona od 2020 roku, kiedy to wybuchła pandemia koronawirusa, która postawiła przed przedsiębiorcami nowe wyzwania. Wtedy powstał nowy program szkoleniowo-rozwojowy pomagający już ponad 15 tysiącom firm w Polsce w odnalezieniu się w Internecie.
W ramach partnerstwa merytorycznego “Firmy Jutra” będą prowadzić m.in webinary dla studentów kierunku nowe media i e-biznes. Ostatni z nich miał miejsce w maju 2022 roku, gdzie Jakub Pustuła przybliżył tajniki webwritingu i copywritingu. Wcześniej Karolina Maj prowadziła prelekcję podczas konferencji student w e-commerce pt. Strona mobilna – 11 elementów
ważnych dla e-commerce
Spotkania z naszymi studentami mają przybliżyć kolejne aspekty marketingu w dzisiejszych czasach.
Firmy Jutra zasiliły zacne grono partnerów merytorycznych nowych mediów i e-biznesu. Wśród nic są m.in cyberFolks, Brand24, Włocławskie Centrum Biznesu, Woodland Games, czy Spoko Marketing.
Zajęcia na kierunku są prowadzone przez praktyków marketingu i szeroko pojętej branży nowych mediów i e-commerce. Z kolei studenci kierunku już w czasie studiów znajdują pracę w firmach związanych z ich zainteresowaniami.