;

Nowość w naszym wydawnictwie pt. „Promocja konsumencka produktów niszowych na przykładzie rynku browarniczego w Polsce”.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

📢📖 Nowość wydawnicza! 📖📢
Z radością informujemy, że Wydawnictwo Państwowej Akademii Nauk Stosowanych wydało monografię pt. „Promocja konsumencka produktów niszowych na przykładzie rynku browarniczego w Polsce”.
Publikacja ta zgłębia mechanizmy promocji konsumenckiej w sektorze browarniczym, analizując strategie rynkowe i zachowania konsumentów. To pozycja obowiązkowa dla osób zainteresowanych marketingiem, ekonomią oraz rynkiem piwowarskim w Polsce!
📚 Więcej informacji dotyczącej zakupu monografii:
e-mail: biblioteka@pans.wloclawek.pl
tel. 668-075-530

Więcej aktualności z PANS

Uczniowie Kopernika odwiedzili PANS

6 marca, mieliśmy przyjemność gościć w murach naszej uczelni uczniów z II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika we Włocławku, którzy odwiedzili Wydział

Skip to content